Известие

Collapse
No announcement yet.

полиуретанови тампони

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • полиуретанови тампони

    Колеги, преди 5 000 км смених много неща по окачването на 156. Сега отново не ми звучи добре по дупките и релсите. Мисля за полиуретанови тампони. Знам че много е дискутирано по този въпрос в сходни теми, но категоричнен извод не намерих. Също така чух, че от полиуретана се разбива рейката, поради това, че там започват да се предават вибрацийте...Някой ако има мнение, да го сподели...

  • #2
    По-здраво, по-твърда возия. Два пъти в годината сваляш да гресираш, иначе скърцаш - Това за полиуретана.

    За гумените - преди 200 км сложих ATEC носачи с гумени тампони. Появи се някакво лудо скърцане, след което изчезна, това в рамките на 1 ден. Все още незнам от какво беше!
    От тогава, колата е чук - като нова. Няма хлоп, няма троп, няма скръц! Незнам колко ще изкарат - струваха 270 лв. всичките 4 носача.

    Моя съвет - Ако имаш пари, слагай TRW. Поне са качество.
    Ако не ти се дават много пари - рециклирай с полиуретан.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #3
      TRW - над 20 000км. нямам проблем. На другата Алфа - пристигна с нови TRW - няма проблем. Третата - от Т&Н кар - първо свалих на горните носачи всичко, намазах със силиконова грес, защото те фабрично не са смазани като TRW-то и над 30 000к. нямам проблем
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        по евтино е с полиуретан. поне за горните носачи по добре полиуретан. аз лично не пазя колата и гумените ми ссе разбиваха за 6000 км
        JTD 105+

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
          по евтино е с полиуретан. поне за горните носачи по добре полиуретан. аз лично не пазя колата и гумените ми ссе разбиваха за 6000 км
          Зависи от тампона и дали е бил гресиран и с какво
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Колега през ръцете са ми минали, ТРВ, Феби, Окап и всички са все боклуци. За стаб. Щанга слагах от най-скъпите тампони и за 8к км се скапваха. С полиуретан вече над 20к км не са мръднали.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Колега през ръцете са ми минали, ТРВ, Феби, Окап и всички са все боклуци. За стаб. Щанга слагах от най-скъпите тампони и за 8к км се скапваха. С полиуретан вече над 20к км не са мръднали.
              проблеми с рейката имаш ли колега? Сваляш ли ги за гресиране полиуретановите тампони, както пишат колегите, че се прави?
              Last edited by georgi_pg; d.m.y г., 11:44. Основание: пропуск на друг въпрос

              Comment


              • #8
                Ми не, всичко е чук. А съм с полиуретан не само на стаб. щанга.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Ми не, всичко е чук. А съм с полиуретан не само на стаб. щанга.
                  Откъде взе полиуретана? Как добре звучи, че колата е чук, моята беше така преди само 5 к км...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
                    ...Някой ако има мнение, да го сподели...
                    Изпипай го както трябва. Огледай носачите и виж откъде имаш достъп да гресираш, без да сваляш носачи. Бележи местата за гресьорки. Свали носачите, разпробий с по-малък диаметър отвор по който да смазваш, после с нужния за монтаж на самата гресьорка /различен диаметър, за да не отслабваш този носещ елемент/ тогава слагай полиуретан и се похвали/оплачи някой ден дали сработва технологията. Това е варианта, който аз не бих избрал, моят щеше да е нови от пловдивчанина и смяна.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                      Изпипай го както трябва. Това е варианта, който аз не бих избрал, моят щеше да е нови от пловдивчанина и смяна.
                      Аз не съм избрал полиуретан, сондирам мнение само... А какъв е този пловдивчанин?

                      Comment


                      • #12
                        Аз съм с полиуретан, но скоро сменях носач сложих пак полиуретана, но металните втулки в новия носач, трудно влязаха и сега минавам 700км и се разкърцаха, свалих ги пак намазах ги с грес и след 200км пак взе да скърца, особено като стана топло и незнам вече кво да правя, направо се изнервям. Не мога да карам колата една седмица и в събота да я разглобявам да смазвам тампони, то гайки не останаха на амортисьорите вече!
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Цялата предница ми е с полиуретан, от Ферарист, има тема в платени. Доволен съм. Веднъж в годината срещу 50 лв си ги смазвам всички с медна паста на Вюрт.
                          За шарнирите не ми се говори, защото няма такава здравина. Изпитах доста на гърба си с различни марки ходова част и това се оказа най-добър вариант.
                          Скърцат от горни носачи и тампони на стаб. щанга. Едва ли ще е скъпо да ги смазваш веднъж годишно. А и моите са от първите, може и да са изпипали нещата.

                          Не бих заложил 300лв + труд по смяна на незнайна марка. Нервите и времето ми са по-скъпи.
                          Успех.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
                            ... А какъв е този пловдивчанин?
                            От тази тема:
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61242
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            Не бих заложил 300лв + труд по смяна на незнайна марка. Нервите и времето ми са по-скъпи.
                            Успех.
                            Беше незнайна, вече имаме колеги с над 20-30000 км навъртяни с тях, моята колица изобщо не потропва след смяна горни, сменям ги с най-голямо удоволствие даже, при положение, че цената на четирите е близка до цената на само един ъъъъ... марков.
                            Ако беше да ме курдисва продавач, не бих се захванал да бъда аз бетатестера, но си има колеги, на които просто е ясно, че може да повярваш.
                            Last edited by Liminat; d.m.y г., 20:43.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                            Comment

                            Working...
                            X